Heart Chat Bubble

Saturday 4 February 2012

I Will Waiting For You

Bila cinta kini Tak lagi bermakna Yang ku rasa kini Hanyalah nestapa Ditinggalkan cinta masa lalu. Dulu kau tawarkan Manisnya janjimu Yang ku sambut itu Dengan segenap hatiku Hingga engkau pergi Tinggalkanku.
Hilangnya cintamu Menusuk hatiku Hinggaku memilih Cinta yang fana Perginya dirimu sakitnya hatiku Hingga ku terjatuh Dalam harapan. write by Mr.Potter

Assalamualaikum and HaiiHaii . rindu aku ? aku rindu kau sayang ! arini saje nak post tentang die . one more sad story ='( . yasmin sdey bile tgk faceback die . die ade post status kat faceback . ayat die seperti memerli diri au yg bodoh ini . aku tau satus ni dh lme before aku couple dgn die lagi . weyh tiaptiap hari aku nmpk die . semalam aku dtg awal yg teramat dlam pkul 11.40 cenggitu . aku trus pegi lepak kat tempat under aged . aku saje je tgok kelas 3 zamrud . lastly die ade kat dpan klas . aku pandang , die  pandang aku . aku happy sngat . dan kau tahu kau benci kot kat aku sbb aku usha kau . kau turun . kau dpan port geng aku . Ya Allah , aku happy yang teramatlah time tu =) aku tahu time aku tak pandang kau , kau pandang , bile aku pandang kau , kau toleh tempat laen . aku test nak ckap hai kat kau . aku pun ckap lah ' Haii , Faris ! ' kau dgn selambenye jeling aku . weyh panasnye hati aku . wlaupun kau wat aku camtu . cinta aku kat tak penah berubah nye biyy . aku still sayang kau . tiaptiap hari aku pandang kau . kau je yg tak prasan . sehari aku tak jumpe/tengok kau aku akan jadi gile . pagi tadi aku dtg skolah  untuk tlong cikgu . mmg penat tak terkate . dhlah tak makan pagi . fuhh penat dowh dhlah smalam kemas kelas . aku panjat sne panjat sini . tgh penat tadi tu , aku jumpe kau kat pintu pagar depan . kau pandang aku dari belakang . sumpah aku tak perasan . dengan beraninye aku pandang kau . senyuman aku bleh buat aku melting dowh . kau nak ambek die ke ? sorry syang he TAKEN  by ME . die hak aku lah . berani korg ambek . nah bukan 5gum yang aku bagi , 5 hand yg aku bagi  . LOL =P .  aku akan tunggu kau , Mr.Potter ! dah 3 bulan aku tunggu kau weyh . aku tahu aku bodo sngat yg pergi tinggalkan kau mcm tu je . aku langsung tak tny ape sbb die . i'm just a stupid girl . DAMN ! aku sayang kau setengah mati lah kan kau wat aku mcm ni plak . sumpah sakiat hati dowh ngan kau . nak kate kau kejam rase tak baek lah plak kan tak silapsilap kau benci aku lagi adelah . after aku clash ngan kau mmg aku dh jumpe pengganti . die caring gilew pasal aku . tapi malang nye aku tak syang die sbb aku suke kau . aku terpakse bg byk alasan . sorry to say , my fren fitri ! muhamad faris zainuddin , saye yasmin arina yassin , sayang/rindu kau setengah mati . aku tak dpat lupekankau sampai aku mati . janji kau slalu aku ingat . pesan kau kat aku pun aku ingat . kau slalu kate . ' rumah/kereta/duit semue tu hanye untuk sementare . kite hanye meminjam dan kite perlu membalas budi mereka dgn sebaek yg mungkin' . aku tak pakse kau untuk trime aku . tapi hati aku btulbtul sayang kau . aku tahu cinte tak bleh dipakse . klu kite suke orang tu tp org tu tak suke kite . biarkan je . insyaallah die akan kejar kite blik . hampe hati yang ade dilangkah kaki namun  tetap aku menanti . meskipun engkau bukan seperti yg dulu namun ku tetap disi menantikan mu . 
 
 p/s : sampai hati kau tinggalkan aku namun cinta aku tetap untuk kau !

No comments:

Post a Comment