Heart Chat Bubble

Saturday 28 January 2012

Kiss The Rain

Assalamualaikum and Hello . sad story again .  aish aku sayang kau lah , Mr.Potter ! ye aku rindu kau . mne gambar kau ? ade dlm handphone aku . kat mne memori kau ngn aku ? ade , dlam diari aku . mne hati kau ? ade , still dlam jiwa aku . Mne wajah kau yg cute gitu ? ade dlam ingatan aku . mne janji manis kau dan nasihat kau ? ade weyh , dlam ingatan aku . mne anak kite ?  ade dlam bilik kau !*aku just maen teka je . yeh . smue psal kau smue ade dlam ingatan aku . kau adee ? kau dh lupe kot . yeh aku prasan yg kau slalu tgk aku . time latihan rumah biru kau ade jengok aku dr tingkap . aish hanye aku ngn tuhan je yg tahu prasaan aku . kau bace ye biyy ? aku nak kau fham prasaan aku ye syang ! aku tak nak mintak simpati dr kau lah syang . aku just nak kau fhm prasaan aku je . I always love you , biyy ! diri kau tak penah pudar dari ngatan aku . kau slalu ade dlam mimpi aku , dlam tido , time aku tgh termenung . klu aku gi mc'd kau tau tak aku slalu mkn ape ? prosperity tau . mkanan tu slalu ingatkan aku kat kau . sumpah aku ckap kau tak penah hilang dlam ingatan aku . setiap perkare yg aku lakukan mesti ade kau disamping aku . tapi tu smue dulu . kini kau bukan milik aku . aku tahu kau bukan milik aku untuk slamenye  k=. kau hanye untuk sementare tuk menjadi milik aku . kau lah segalenye bg aku . tepat aku mengadu kau . tempat aku luahkan rase aku kat kau . kau memang terbaek untuk aku . takde sape yg bleh gantikan tempat kau , sayang !  time first kite couple ye aku tau kau sebenarnye tak suke aku . lepas tu kite break ! 26 August 2011 bersamaan hari khamis adelah tarikh bermakne bg aku ngan kau . aku just ucap selmat hari raye kau dh jatuh cinta ngn aku . ye kau simpan lagi number aku . kau mesej aku tepat pkul 6.00 petang . time aku tgh siap nk gi bazaar ngn Amira . kau text ' Hai , awak ! thx psal tadi . ye aku terkejut + happy . aku text blik ' no biggie . kite text sampai mlam . satu text tu kau ade anta text yg membuatkan aku happy + terkejut + nak jerit . kau text yg kau tny au sameade ak single or not . ye time tu mmg aku single nd time tu jugak aku tgh suke kat kau . aku pun text kat kau yg aku tg single . kau text aku blik yg kau mintak couple . omo o_o ! ! happy + terkejut + suke + sayang kat kau . yeh aku text kat kau . yes , I'm accept you , dear ! . kau text thank you , sayang !! =) start tu lah kite couple . kite text sampai tgh malam . first date kite 16 Sept 2011 kat Mc'd . tarikh first date kite same dgn Hari Malaysia . =) kite pegi makan mc'd kite pegi karaoke , kite pegi maen boling . aku merajuk kau pujuk . kau cubt pipi aku . auwww cweet sngat time tu .  . kau ajak aku karaoke lagu baldu biru rite , biyy ? ? time tu aku malu sngt . dorg smue pakse aku . so aku pun nyanyi lah . kaukate suare aku sedap . mne adelah , sayang ! biyy , biyy tau tak smue orang kate kite sweet couple . biyy tau tak knape . dorg kate sbab kite samesame comel same rendah . ye mmg aku dh pesan siapsiap . aku nak kawen ngan kau . aku akan jage kau baekbaek . aku nak anak kite smue comel , cantik , handsome mcam awak dgn sye . tapi impian sye tak kesampaian . hubungan kite dh tertulis di tangan takdir yg kite akan berpisah . pepatah ade mengatekan kumbang bukan seekor dan bunga bukan sekuntum . jodoh bukan di tangan kite tapi di tangan yg menakdirkannye . sye akan simpan smue kenangan kite bersame . kay bhaibhai . nak abes kan novel . I Love You Guys !

No comments:

Post a Comment