Heart Chat Bubble

Sunday 27 November 2011

I Miss You So Much

hey readers , seriously I can't forget him . aritu hang ngan family , tibetibe jumpe teddy bear same seperti teddy yang aku bagi kat die . agakagaknye die still simpan lagi ke tak ?? and setiap kali aku makan mc'donald je , mesti aku teringatkan dia . buttheway dia still remember ke x saat manis kitorg dulu ? *hope awak tak lupe . aku sedaya upaye nak forget kan semua tu mesti kenangan tu datang balik . aku ingat lagi klu die bagi text kat aku mesti die akan ckap "hai bt pe ? " hah ni perkataan die . dan soalan yang aku slalu tanye kat die "awak , sayang saye tak ? " . klu soalan tu kluar dari mulut aku mesti die kate . "awk tolong jgn tny soalan tu " . sebenarnye die ni seorang yg tak suke seseorg yg tny tentang privacy life . ramai jgak yg tny pasal aku ngn die . die x suke seorang yg busybody like "my brother" . die memang cukup pantang klu org busybody pasal die . die juge seorang yang tidak suke membazir . die seorang yang berjimat cermat , baik hati , cutest , patienest , honest n important thing him love me always . hahax =) . negative thing's about him . sorry to say . die ni seorang yg x suke baju yg berkedut ,kuat touching , cepat terase n naughty . semalam aku mimpi psal die ngn aku . awak saye mimpi yang kite berdua jalan bwah salji , time tu kite pegang tangan *swee sangat . I miss everything about you ^^ .  k baibai tu je dari yasmin .

 


                                                                                                        <3 yasminarinayassin .

No comments:

Post a Comment