Heart Chat Bubble

Monday 6 February 2012

My Twins , Aziera Amanda !

Assalamualaikum nd Haii guys ! kay arinie yasmin nk citer pasal kembar aku yg paling aku sayang . nme die Aziera Amanda . aku sayang kau , amanda ! kay die lah tempat untuk aku luahkan perasaan . berani kau ambek die dari aku ! aku benci kau yg teramat . sapesape yg nk ngorat , angkat tangan ?! eheh sorry sayang , die dh berpunye sayang . kay start story . die  ni cantek tau . klau korg tgk die senyum sure tergoda . die comel . don't steal my twins . die ade minat kat seseorg ni . tapi budak tu tak trime die . he says die nk mcm my twins tp die xnk my twins . korg fham tak ape yg aku ckap .klu tak fham buatbuat fham ye . rmai org kate die ni sombong ! muke die mmg muke sombong . sesombong die pun die baek hati .

 Ciri-ciri yang aku suke : 
  • kau sweet .
  • kau baek hati .
  • dimane ade aku disitu ade kau .
  • kau comel .
  • kau tegas.    
             



No comments:

Post a Comment