Heart Chat Bubble

Saturday, 7 January 2012

aku sayang kau , kawan ♥

Assalamualaikum and hai to non-muslim . kay kat sekolah menengah yasmin banyak kawan yang ambek berat pasal yasmin . dorang baek sangat . ade mase , dorang kejam*sorry . tapi takde kejam mane . doranglah besties yasmin yang paling yasmin sayang gile gaban lah ! ! ! korang nak kenal tak dorang semue ? meyh sini :-

Amira Adillah : hurm , nilah mak yasmin . die ni happy go lucky tau . die baek hati . dalam grup kitorng dielah yang paling cun . die ade minat kat sorang lelaki ni , tapi ... lelaki ni tak suke kat die . yasmin n anis dah cube sedaye upaye dah  . jangan putus asa tau , mama ! i love you  !

Aziera Amanda : hurm , kay amanda ni die garang tau . jangan maenmaen tau . die ni pun baek hati jugak . die mudah simpati kat orang . yang penting die comel gitu , i love you !

Nur Anis Ayunie : kechik , aku sayang kau , dowh ! die ni mulut die pedas sangat . tolong  jangan maenmaen dgn die tau . 

Nazirah Roslan : die happy aku sayang kau !

that's all  

No comments:

Post a Comment