Heart Chat Bubble

Wednesday, 28 December 2011

♥ RaSa InI ♥

hye all my readers !! yasmin x sangke tahun depan yasmin nak masuk 14 tahun . so yasmin kenelah jadi matang . kepada kawan yasmin tu kan , korang rase yasmin matang tak ? tak ? ye , mmg btul ! yasmin dulu tak matang . mcam budakbudak .tapi tak matang yasmin pun ade batas nye kan ? kan ? kay forget it ! dalam hati ni macammacam rase ! rindu , sayang , cinta , marah , benci , excited etc . rase nak baling je semue barang dalam bilik ni . yang adek sepupu nye pule sebuk membebel kat yasmin . esh buat pening kepale je . kenape lah semue yang yasmin mintak semue x dapat ? ex : yasmin nak balik rumah sane ( Meru , Klang ) sbab nak basuh beg skolah bukan nak jumpe die ! yasmin nak balik arini jugak . xkire lah . * tak memakse sbab bukan yasmin yang bwak kereta . hahaXD . yelah yasmin nak balik x bgtau die . mesti die ingat yasmin dah blik sini dan takkan balik sane .*kecuali CUTI . yasmin tahu die bosan kalau yasmin x de kat rumah sane . * walaupun yasmin bukan ade kat depan mata die . lagipun bosan duduk rumah . abes kan mase dengan update blog , tengok TV etc . langsung x tengok buku *bace pun tak wayh . buku skolah tu dah mcm buat perhiasan je . duduk rumah makan , tido watching televisyen . bored bored bored !!!!! that's enough ! that's all for today .


   

No comments:

Post a Comment